Serie tips

Jag tänkte tipsa på serier eftersom jag är sån serie nörd
 
Jag kollar på ÅÅÅÅÅTTTAAA olika serier :P
 
Serien handlar om att Charlie Sheen har en 'grupp' som heter Anger Management och han hjälper dom med att hantera sin ilska. Det är skitkul att kolla på serien eftersom de är så roliga. Men denna är inte en av mina favoriter även fast den är rolig. Den är på säsong ett och sänds varje måndag och torsdag.
 
How I Met Your Mother är grym och är en av mina favoritserier. Alla de fem bästavännerna är olika roliga, alla är jävligt roliga. Ted (han i mitten) berättar för sina två barn hur träffade deras mamma, och det är det nästan hela serien handlar om, därför heter den så. Jag vet vem mamman är och längtar till sista säsongen som kommer ut i höst tror jag. Säsong 9 är sista säsongen.
 
Pretty Little Liars kommer vilken tjej som helst fastna för så fort man börjar kolla. Den handlar om fem bästavänner, en av dom dog och sen dess har dessa fyra tjejer fått sms av någon som heter 'A' och den/de personen/personerna följer efter dom, kan alla deras hemligheter och har till och med försökt att döda tjejerna. Den är jäkligt spännande, man anar aldrig vad som kommer hända. Men nu har det gått fyra säsonger och jag själv har tröttnat lite grann för det har gått så långt att jag bara vill veta vem det är hahah.
Den är på fjärde säsongen och sänds i usa varje tisdag. 
 
Awkward heter denna serie. Den handlar om tonåringar. Alla i skolan trodde att Jenna (hon på bilden) försökte ta livet av sig även fast det var en olycka. Men iallafall så började hon ligga med den högra killen i hemlighet osv. Vet inte hur jag ska förklara, men det är mer en serie för tjejer:)
Jag älskade Awkward innan men nu har jag tröttnat lite men jag vill ändå veta hur det kommer sluta haha.
Den är på tredje säsongen och den sänds i usa varje tisdag. Så jag kollar nästa dag för då är avsnittet uppe som med alla andra serier.
 
One Upon A Time handlar om typ ALLA sagofigurer, verkligen alla och
det handlar typ om magi osv, det är kul att titta på den för det är spännande :)
haha vet inte hur jag ska förklara mer men aja lol
Hitills är det 2 säsonger, säsong 3 kommer börja typ i höstas.
 
Cougar Town är en as skön serie som handlar om typ medelålders män & kvinnor. Asså den är inte tråkig osv den är aas skön. Den här kan man inte precis förklara men den kan både killar och tjejer kolla på, även fast omslaget är rosa hahaha men aa den är nice (y) den har bara fyra säsonger och det kommer inte fler vilket är as tråkigt
Two and a half men är en klassiker vafan. Alla säger att efter Charlie Sheen blev utbytt så är den kass, men det tycker inte jag, tycker den är lite annorlunda men det kul, den är fortfarande as skön. Jag kollade inte från allra början eftersom jag ändå såg det på tv hela tiden, utan jag började kolla när Ashton Kutcher började vara med, och det var på säsong nio.
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag seriöst inte vilket avsnitt jag är på :( har inte skrivit upp det. Men den har tio säsonger och säsong 11 kommer ut någongång på hösten. Det är då alla säsonger börjar.
Älskar denna serie. Den är verkligen as skön. Det handlar om två tjejer som jobbar på ett café. Blondinen var vääldigt rik men hennes pappa förlorade alla pengar och är i fängelset så hon började jobba på cafét för att tjäna pengar osv. Den är as rolig.
 
 
Mina favoriter är How I Met Your Mother, Pretty Little Liars, och Cougar Town just nu faktiskt :)
 
Förlåt för det här usla och onödiga inlägget men jag har så förjävligt tråkigt sååå...
 
puss bella
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0