Så skönt

Tjeenare
Kom precis ur duschen. Var ute på en springtur trolo
Vaknade lite efter sju för att jag var tvungen att åka till tandläkaren. Kommer inte få tandställning (: Men efter jag kom tillbaks så bytte jag om från mjukisar till träningskläder och så var jag ute vid 9 och då började jag springa i mitt område. Sen så började jag springa runt typ sollentuna station och malmvägen, alltså typ runt hela där, as skönt. sen var jag hemma typ tio över 10. Fett torra läppar jag fick:( hatar det. Men iaf när jag var hemma vart jag aas törstig hahahha men jag sprang upp och duschade och nu ligger jag bara i sängen.. Har jätte tråkigt, får väl spela som vanligt hahahha
Hejdå :*
puss bella

Eftersom jag har så himla tråkigt så får ni massa lol bilder:D

HAHAHHAHA asså jag orkar på riktigt inte
Jag är bäst på att se ut som ett jävla mongo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHA SISTA BILDEN DÖR XD

2013-06-29 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0