GLAD MIDSOMMAR

Hejhejhej
Oj det var ett tag sen vi bloggade, ville inte blogga eftersom miki inte bloggade hahha
men nu har jag tråkigt och tänkte blogga
 
Hörniiii lol det är ju midsommar idag och jag hade skitkul och nu kommer alla ba dafuuuuuuq is she talking about? hon firar väl inte midsommar? och lalalalla jo det gör jag lol fast vi sjunger inte små grodorna osv runt midsommarstången... det är ändå lite konstigt? fan vad cp det skulle va att se de vuxna göra det lol
 
Men iallafall så vaknade jag typ vid halv tolv fast låg i sängen till över 1 mamma sa sen åt mig att gå up och fixa mig för att gästerna skulle komma snart men jag orkade inte, och om jag ska vara helt ärlig så fixade jag inte mig alls, tog på mig ett par shorts och en tubtopp och gjorde en bulle på håret, det var rätt fint men efter vi hoppade studsmatta och kusinerna brottade ner mig:( så förstördes det så jag gjorde små flätor åt sidan och hade resten utsläppt lol har alltid den frisyren. Vi grillade ajmajgad vad gott det vaaaar.
förresten min TVÅ ÅRIGA kusin örfilade mig och sprang iväg skrattande :( fan gör han
hahahha omg jag spelade basket med patrik och kristian mina kusiner och jag råkade kasta upp bollen på taket så jag gick ut ur fönstret i mitt rum och hämtade bollen lol
 
Efter alla gäster gick så åt jag avokado och kollade på snow white and the huntsmen som gick på tv men hann inte kolla klart för min brorsa kom hem så fick gå upp till mitt rum och nu tänkte jag kolla klart på filmen så peace out
JUSTE mikaela är utomlands så hon kan ej blogga om hon nu kommer göra det alls nå mer.. haha
 
Hejdååååå
 
ni får ingen bild för jag är snål idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0