BARNKANALEN

 
Kollade på barnkanalen idag och kollade på någon sämst ny "serie" dom har där, fan va dåliga alla nya är. Jag kollade på barnkanalen as länge, älskade det hahaha, tycker fortfarande om de men alla nya är säääämst
Det här var mina favoriter, fy satan vad jag älskade och älskar dom här,
MEG & MOG SHOW, HÄXAN SURTANT, CHARLIE & LOLA, MAX & RUBY, SAMSAM, YOKO! JAKAMOKO! TOTO!, ZOÉ KÉZAKO, KATJAKAJ & BENTEBENT

Hihi älskar dom så söta
OCH BÄSTA JÄVLA LÅTARNA, sjunger dom fortfarande ibland i skolan
 
 
Oj vad liten bild, men aja
Det här är en jag veeerkligen hatar. skrämmer skiten ur mig, as läskiga
går som små morötter
läskigt skit
 
 
Men nu ska jag sova, godnatt :*
puss bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0