Bloggeliblogg

halloj, saknade faktiskt att blogga ibland, även fast inläggen var urtråkiga. Så ska blogga lite, sen kommer ju Mikaela hem snart, om några dagar.

Har inte gjort så jätte mycket på sistonde men kan ändå berätta.

onsdagen regnade det maaassor. Jättemysigt. Jag kröp ihop som en boll i min säng och tittade på film med varm choklad i handen :)

 

torsdagen tog jag och Hanna tåget till stan, och där åt vi lunch på Waynes. Lite senare köpte vi glass och satte oss vid vattnet. Härliiigt

 

fredagen skulle jag och Hanna träffas igen i viby och vara där en stund, men det blev inte av så jag var lite med familjen istället.

 

lördagen vaknade jag vid nio, tog på mig ett par vita shorts och sen en lila tröja men ingen var vaken så jag sov tills halv tolv. Sedan bytte jag till ett linne och hade kvar vita shortsen. Vid typ klockan två fick jag, min syster och min kusin som är i samma ålder som min syster fick skjuts av pappa till stan. Först åkte vi till ett ställe och fixade Nazlis mobil sedan gick vi runt i stan osv sedan kom deras kompis Diana och sen min andra syster och hennes kompis. Vi gick och åt på Wok House gott som fan. Sen vid typ sju åkte vi till Gröna Lund och åkte hem klockan 10. Hade verkligen skitkul. Åkte bara jetline och gick in i lustiga huset för jag vill åka resten på onsdag då jag ska åka dit med anna :) juste vi vann marabou och center typ lol. JUSTE vi tog massa bilder men måste be om dom imorgon.

 

söndagen gjorde jag iiingenting, vaknade skit sent. Fick reda på att cory monteith dog och då läste jag maassa artiklar osv om det. Fett ledsen blev jag. Men iaf, kände för att ligga i sängen och kolla på glee hela dagen. Men efter ett halvt avsnitt så fick vi gäster, mina små kusiner. Så var med dom. Hoppade studsmatta och spelade call of duty, satan vad jag skriker när de dödar mig HAHHAHA

Ska sova nu men kommer inte kunna sova som vanligt. Det är ju så otroligt varmt i mitt rum så brukar sova nere i vardagsrummet ahaha

Kollar på massa videos på youtube, just nu hamnade jag på ellen degeneres videos. Skitkul

Men godnatt :*

puss bella

herre så långt inlägg men de blir så ibland haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0