Bad

Halloooo
fan vad jag inte pallade blogga igår även fast jag sa att jag skulle hahha men iaf
 
Igår vaknade halv tolv och då sa mamma att jag skulle ta på mig en bikini och sedan gå ner för jag skulle på en födelsedagsfest, min kusins son. SIMON BRUUUR lol haaa
Gick då dit, tog två minuter. Började bada då på direkten osv sen så åt vi efter ett tag, kommer inte ihåg när exakt. De grillade lolol
Det va skitkul att vara med barnen hahaha, den äldsta var typ kanske 10? Vene men Simon som fyllde år blev nio tror jag
Kom hem vid Sex tror jag, duschade osv sen så åkte vi och kom hem typ 10. Sen så var jag skittrött men kollade på glee medans mina syskon kollade på film utan mig för jag va sur på dom hahaha
juste, har väärsta bikinilinjen, yey haha
 
Idag var jag tvungen att vakna typ 10 eller nåt sånt för att jag och min syrra skulle till vårdcentralen. Hon kollade upp sin axel och jag min rygg. Måste kolla hos sjukgymnasten också -.- hah
Sen åkte vi till coop, pappa va i en annan affär nånstans där brevid medans jag och ninorta väntade i coop. Hon snackade med alla å så satt jag i deras soffa me vagnen framför mig hahaha
 
Imorn ska vi till grönaaaaaaaaaaan
Men nu ska jag fixa några saker sedan äta
Puss bella
 
Låååååv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0